פיטר פלצ'יק ואשתו / חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI / בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב.

פיטר פלצ'יק ואשתו / חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI / בגמר, פיטר התמודד מול ארמן אדמיאן הרוסי, שגרר את ישראלי לניקוד זהב.. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב.

בגיל 4 החל להתאמן בעיר מגוריו. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. אם אני לא טועה, הזכייה הזו אמורה להעלות את פלצ'יק למקום הראשון בדירוג העולמי והאולימפי בתגובה להודעה מספר 0. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? פיטר פלצ'יק הוא ג'ודוקא ישראלי המתחרה בקטגוריית המשקל עד 100 קג, זוכה מדליית ארד מאליפות אירופה 2018, ומדליית זהב בגראנד סלאם פריז 2020.

חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI
חתונה ממבט ראשון: דניס והדר בדאבל טייל עם הגר וניר | TMI from images.maariv.co.il
פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה?

העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל.

גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. אחרי ההדחה המפתיעה של שגיא מוקי, גם פיטר פלצ'יק נפרד מהתחרות מבלי מדליה אולימפית. פיטר פלצ'יק יתמודד על הארד, סנסציה בבריכה האולימפית ושיוטים ישראליים טובים אבל לא מספקים. הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. פיטר פלצ'יק זכה היום (ב') במדליית הזהב בגרנד סלאם באבו דאבי, ודאג שגם הערב תושמע התקווה באבו דאבי, אחרי ששגיא מוקי פיטר פלצ'יק הבטיח היום (שבת) מדליה רביעית לישראל בגרנד סלאם תל אביב בג'ודו. פיטר, איך אתה מרגיש עכשיו כשהאופוריה קצת שקעה? פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights. פיטר פלצ'יק הפסיד בבית הניחומים. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה:

פיטר פלצ'יק ואשתו דניאל יולזרי (חדשות עשר ). אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה. על היעדים התחרותיים הבאים של פיטר, ענתה יולזרי תשובה ברורה מאוד:

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה. כאשר היה בן תשעה חודשים, עלה עם אמו לישראל, והתגורר בראשון לציון. מוקי, שלא ישתתף הפעם, מדורג שני במשקל שלו (עד 81 קג). הקרב שלו מול אלנחאס המשיך לניקוד זהב. בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. בגיל 4 החל להתאמן בעיר מגוריו. ידיעות חדשות, תמונות, קטעי וידאו, כתבות, דעות ומאמרים. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל.

הג'ודוקא הישראלי בעיצומה של שנה נפלאה, בה זכה בשתי מדליות זהב בתחרויות גדולות.

| רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד. פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים. גם בקרב הזה הוא לא הציג ג'ודו גדול. פלצ'יק (משקל עד 100 קג), עלה לראשונה בקריירה לגמר אליפות אירופה בג'ודו שנערכת בפראג. פיטר פלצ'יק יתמודד על הארד, סנסציה בבריכה האולימפית ושיוטים ישראליים טובים אבל לא מספקים. תוכלו לראות בגלריה תמונות מקרבות, אימונים, קבלת מדליות ומאחורי הקלעים של פיטר פלצ'יק. אספנו לכם את הציוצים מרחבי הרשת. Welcome to the official facebook page of peter paltchik. פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. אתן את החיים על המזרן: נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. אחרי ההפסד של פלצ'יק, ברשתות מבקרים:

בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. את התוצאות היה אפשר לראות בגראנד סלאם תל אביב בחודש שעבר, שם זכה במדליית כסף. דקה בתוך הארכה, פלצ'יק הרשים עם ווזארי בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. יום יבוא ואדורג ראשון בעולם. פיטר פלצ'יק, אלוף אירופה בג'ודו, נמצא בשיא ההכנות לקראת אולימפיאדת טוקיו 2021, בתקווה שאכן תתקיים השנה.

התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות
התגעגענו: כוכבי "חתונמי" חזק בזוגיות from besttv232-ynet-images1-prod.cdn.it.best-tv.com
בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. נכון למרץ 2020, פלצ'יק מדורג שלישי בדירוג העולמי ושלישי בדירוג האולימפי. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. ג'ודו ניחומים, חצי וגמר עד 100 ק''ג. Judoka peter paltchik wins the gold. הישג נהדר לג'ודוקא שניצח את. פלצ'יק נולד בחצי האי כרים באוקראינה ועלה לישראל כילד. רגע אחרי, ברשתות לא נותרו אדישים.

פיטר פלצ'יק נולד בשנת 1992 בעיר יאלטה שבחצי האי קרים.

Welcome to the official facebook page of peter paltchik. העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל. פיטר פלצ'יק, שמתחרה במשקל של עד 100 קג, זכה הערב (מוצש) במדליית הזהב בגמר בדרך להישג הכי גדול בקריירה שלו. בקרב בבית הניחומים בדרך למדליית ארד, הג'ודוקא פיטר פלצ'יק הפסיד בקרב לשאדי אלנחאס, מצרי בן 23 יליד אלכסנדריה, שחי זה שנים רבות בטורונטו, קנדה. אתמול, כאמור, הכריע ההג'ודאי פיטר פלצ'יק (עד 100 קג) את יריבו מאזרבייג'ן, אלמר גאסימוב. ג'ודו (עד 100 קג) אגודה: פיטר פלצ'יק הוא אולי הגיבור הכי אנונימי. לג'ודו נותרו עוד שני ימי תחרות, במשקלים הכבדים ביותר לגברים ולנשים ובתחרות הקבוצתית, אבל אחרי ההפסד של פיטר פלצ'יק בבית הניחומים היום וסיום עוד יום בלי מדליה. פיטר פלצ'יק זוכה בכסף באליפות אירופה 2011. פיטר פלצ'יק ברבע גמר אליפות אירופה לג'וניור 2011. בריאיון לכאן חדשות הוא מספר על הגישה שמובילה אותו לקרב והרצון לא לעצור בשום תחנה בדרך לזהב. Paltchik peter פיטר פלצ'יק tel aviv grand prix judo 2020 highlights ▷ subscribe to get the latest competition highlights. אכזבה גדולה במשלחת הישראלית לטוקיו מהג'ודו שלא הצליח עד כה להביא לישראל מדליה.

העלייה לישראל, החיים ללא אב, הדחיפה של סבא, הפציעות שהשאירו אותו מאחור ואיך מדליית ארד אחת באליפות אירופה בארץ שינתה את הכל פיטר פלצ'יק. | רגע כואב לאורי ששון שנפצע בחצי הגמר ופרש לקראת הקרב על הארד.
Posting Komentar (0)
Lebih baru Lebih lama